Monday, August 15, 2011
Home » , » (Bisik-Bisik Gelora) - Novel Terbaru Fauziah Ashari

(Bisik-Bisik Gelora) - Novel Terbaru Fauziah Ashari

Jom Tinggalkan Komen Anda Di Sini
 
Semalam selepas berbuka puasa dengan member kat Jaya Jusco @ melaka, singgah la kat kedai buku popular... tengah belek2 novel, tetiba jumpa pulak novel terbaru Fauziah Ashari... aku memang minat giler ngan penulis ni... dah lama dye tak keluarkan novel terbaru... Akhirnya berbaya jugak aku mendapatkan nya...

Siapa yang tak kenal dengan penulis novel Ombak Rindu. Dah diadaptasikan ke filem pun novel Ombak Rindu ni dan akan ditayangkan tak lama lagi. Pelakon popular pulak tu yang berlakon dalam Filem Ombak Rindu ni. Ok, novel terbaru Fauziah Ashari akan dilancarkan masa Pesta Buku Antarabangsa yang akan diadakan di Dewan Tun Dr Ismail PWTC Kuala Lumpur pada 22 April 2011 - 1 Mei 2011.


Ok, novel terbaru Fauziah Ashari ni akan diterbitkan oleh Buku Prima. Siap ada cop novelis paling popular lagi kat cover page. Jom baca sinopsis Bisik-Bisik Gelora novel Fauziah Ashari yang terbaru ni.


Sinopsis novel Bisik-Bisik Gelora


Banin Arumi atau Umi adalah gadis nakal dan lincah. Bapanya, Tuan Akalil menghantar dia ke kampung agar anaknya itu akan berubah tingkah laku kerana kampung mentuanya jauh daripada kota.

Di kampung, Arumi telah bertemu dengan Jad Izzuddin, seorang pemuda yang alim di hadapan keluarga namun am...at nakal di belakang mereka. Suatu hari tanpa diduga, Arumi dan Jad telah bertemu. Pertemuan itu telah menyatukan mereka ke alam perkahwinan.

Namun di hari pernikahan mereka, Arumi mendapat berita yang kedua-dua ibu bapanya menemui ajal dalam satu kemalangan jalan raya. Arumi mula benci pada Jad yang dianggapnya punca semua malapetaka ini berlaku.

Takdir ALLAH, pada hari yang sama, suami yang baru dinikahi ditangkap oleh pihak berkuasa dan disumbat ke dalam penjara. Apakah yang terjadi pada Arumi? Bagaimana pula dengan Jad?

Posted By : AltafDarwish
Edited By : AltafDarwish

Leave a Reply

citra_rindu08@yahoo.com.my

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Catatan Terkini

Powered by Blogger.