Thursday, June 10, 2010
Home » » Fakta Yang Mungkin Anda Tahu Dan Mungkin Tidak..

Fakta Yang Mungkin Anda Tahu Dan Mungkin Tidak..

Jom Tinggalkan Komen Anda Di Sini
 

1. Tahukah anda bahawa jika anda berteriak terus menerus selama 8 tahun, 7 bulan dan 6 hari, tenaga yang anda keluarkan hanya cukup untuk memanaskan secangkir kopi..

2. Jika anda kentut secara konsisten selama 6 tahun 9 bulan, anda akan menghasilkan gas yang cukup untuk menciptakan energi yang diperlukan dalam membuat bom atom.

3. Masa orgasme seekor babi dapat mencapai 30 minit lamanya!! (Impian ramai lelaki sehingga terpaksa memerlukan ubat sampingan dan menyebabkan kopi tongkat ali dan kopi jantan cepat habis di kedai)

4. Menghentakkan kepala ke tembok menghabiskan 150 kalori setiap jamnya. (Hmm…apa kejadahnya nak hentak kepala kat tembok, mungkin headbanging mat metal yang lalok)

5. Dari banyak spesies, hanya manusia dan ikan lumba-lumba yang boleh melakukan seks sebagai sebuah keseronokan. (Oh jadi itu sebabnya ikan lumba-lumba selalu tersenyum dan babi boleh orgasme 30 minit? )

6. Semua beruang kutub kidal. (no komen....)

7. Seekor lipas mampu bertahan hidup selama 9 hari tanpa kepala, sebelum mati kerana kelaparan. (Jadi next time kalau bunuh lipas, make sure seluruh badannya hancur!)

8. Seekor kutu mampu melompat sejauh 350 kali panjang badannya. Kira-kira sama dengan seorang manusia melompat sejauh padang bola!!! (wow bahaya ni, takut kutu dari rambut orang lain melompat atas kepala wa..)

9. Gajah bukanlah binatang yang terkuat di dunia. Yang terkuat di dunia ialah semut kerana semut mampu mengangkat beban yang berpuluh kali ganda berat dari badannya.

10. Alat perasa pada kupu-kupu adalah kakinya. (Sebab tu kupu-kupu tak pakai stokin…)

11. Bintang laut tidak mempunyai otak… (Hmm, bukan cuma bintang laut. Manusia juga ada yang tidak mahu menggunakan otaknya.)

Sumber : Isuhangat

Leave a Reply

citra_rindu08@yahoo.com.my

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Catatan Terkini

Powered by Blogger.